Projektadministratör Preemraff, Lysekil

Vill du arbeta i en koordinerande och administrativ roll där du har en nyckelroll i ett stort projekt? Är du noggrann och besitter en god samarbetsförmåga? Då kan du vara den vi söker!

Jobba för framtiden redan idag
Dina främsta uppgifter kommer att vara att avlasta ledningen för projektet med diverse administrativa uppgifter som;
 - Avlasta projektledningen, samordnings- och objektledare i angivna  administrativa uppgifter. Ex; skriva ut arbetsorderna, skriva protokoll under möten.
 - Administrera projektets hemsida på intranätet.
 - Koordinera och administrera boendefrågor för intern personal.
 - Bokningar av hyrbilar, resor, boende och konferenser.
-  Skriva och sammanställa dokumentation som krävs för verksamheten kring arbetsmiljö, säkerhet och praktisk information.
-  Skapa beställningar och avrop i vårt system Maximo åt ledning och samordnare samt vid behov enklare inköp.

Du blir en viktig del av Preem – en arbetsplats som präglas av välkomnande stämning, förtroende för medarbetarna och ambitionen att vara bäst i branschen när det gäller hållbarhet. Här får du frihet under ansvar och ofta chansen att vara med under hela processer – från början till slut. Dessutom kan vi erbjuda dig goda utvecklingsmöjligheter, för självklart förväntar vi oss att du som medarbetare har viljan att växa och ständigt lära dig nytt.

Då tjänsten är placerad i Lysekil, men arbete kommer att ske både i Lysekil och Göteborg är det viktigt att du har flexibiliteten. Tillsvidareanställning där du blir anställd av Preem. Tillträde av tjänsten kan komma att ske omgående.

Har du den här bakgrunden?
Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta i projektform, i en koordinerande roll eller inom administration.  Du har goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift då båda språken krävs i det dagliga arbetet. Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper.

Är det här du?
Som person är du noggrann, flexibel och vågar ta för dig. Det är viktigt med ett helhetsperspektiv i dina beslut och att du har en god samarbetsförmåga. Är prestiglös och trivs med att arbeta i ett lösningsfokuserat team.

Ta reda på mer!
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Håkan Hermansson, Projektchef revstopp på tel: 010-450 43 10. Välkommen med din ansökan senast den 2:e januari 2018 till jobb@preem.se. Intervjuer kommer att ske efter jul och nyår.

Märk din ansökan ” Projektadministratör LYR”

Välkommen med din ansökan!

Facklig kontaktperson: https://www.preem.se/om-preem/karriar/lediga-tjanster/fackliga-kontaktpersoner

Kontaktuppgifter & Ansökan

Ort:
Lysekil

Sista ansökningsdatum:
2018-01-02

Skicka in din jobbansökan:
jobb@preem.se

Kontaktperson:

Håkan Hermansson, Projektchef revstopp på tel: 010-450 43 10

Sveriges Bästa Arbetsgivare

Om Preem

Preem är Sveriges största drivmedelsbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Vår verksamhet omfattar produktion, försäljning, distribution samt trading och varuförsörjning. Vi förädlar och säljer bensin, diesel, eldningsoljor och förnybara drivmedel till företag och privatpersoner i Sverige. Drygt 2/3 av produktionen exporteras. Vi har också ett rikstäckande servicenät med 570 tankställen för privat- och yrkestrafik. Preem AB har drygt 1 400 anställda varav 950 arbetar vid raffinaderierna. För helåret 2016 var Preems omsättning 56 miljarder SEK.

På Preem ser vi mångfald och inkludering som en förutsättning för en hållbar utveckling och att varje medarbetare genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet bidrar till vår högt ställda vision att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. För oss är det viktigt att våra värderingar stämmer överens med dina. Läs mer om Preems vision, värderingar och en karriär på Preem här