Kundportalen

Kundportalen förenklar för företagskunder med administration och information

Kundportalen är till för alla våra företagskunder. Som företagskund kan du enkelt få tillgång till behövlig information och hantera dina beställningar direkt. 

Ordermottagning

Tjänsteförfrågan

Som Preemkund får du access till vår Kundportal.

Du som är företagskund hos Preem får tillgång till en bättre och enklare service. Kundportalen gör det mer bekvämt för dig att administrera företagets kort och du kan själv hantera dina beställningar. Kundportalen är även till för dig som hämtar eller får produkt levererad från depå.

Du får en orderbekräftelse direkt och du kan titta på alla dina beställningar i en beställningshistorik. Utöver dessa bastjänster får du tillgång till en rad funktioner så som produkt och säkerhetsdatablad med mera.

För dig med företagskort blir det enkelt att få fram information om förbrukningsstatistik, fakturakopior och en rad andra kortrelaterade tjänster. Din kontaktperson hos Preem hjälper dig att komma igång.

Enkelt, bekvämt och snabbt

  • Enkel och snabb tillgång till information
  • Service online på dina villkor
  • Enklare administration av företagets kort
  • Underlättar orderläggning

Preem möter våra behov
Kundundersökning, 2015

All information, samlad på ett ställe

På Kundportalen kan du bland annat hantera dina beställningar, se din beställningshistorik, se din förbrukningsstatistik, hämta fakturakopior, lägga beställningar mm.

Självservice
Information
Nyheter

Hur mycket kostar tjänsten?
Detta är en kostnadsfri tjänst för dig som är företagskund hos Preem.

Hur anmäler jag mig?
Klicka på tjänsteförfrågan för att skicka en intresseanmälan. Din kontaktperson på Preem kan också hjälpa dig att komma igång. 

Som Preemkund får du access till vår Kundportal.

Du som är företagskund hos Preem får tillgång till en bättre och enklare service. Kundportalen gör det mer bekvämt för dig att administrera företagets kort och du kan själv hantera dina beställningar. Kundportalen är även till för dig som hämtar eller får produkt levererad från depå.

Du får en orderbekräftelse direkt och du kan titta på alla dina beställningar i en beställningshistorik. Utöver dessa bastjänster får du tillgång till en rad funktioner så som produkt och säkerhetsdatablad med mera.

För dig med företagskort blir det enkelt att få fram information om förbrukningsstatistik, fakturakopior och en rad andra kortrelaterade tjänster. Din kontaktperson hos Preem hjälper dig att komma igång.

Enkelt, bekvämt och snabbt

  • Enkel och snabb tillgång till information
  • Service online på dina villkor
  • Enklare administration av företagets kort
  • Underlättar orderläggning

Preem möter våra behov
Kundundersökning, 2015

All information, samlad på ett ställe

På Kundportalen kan du bland annat hantera dina beställningar, se din beställningshistorik, se din förbrukningsstatistik, hämta fakturakopior, lägga beställningar mm.

Självservice
Information
Nyheter

Hur mycket kostar tjänsten?
Detta är en kostnadsfri tjänst för dig som är företagskund hos Preem.

Hur anmäler jag mig?
Klicka på tjänsteförfrågan för att skicka en intresseanmälan. Din kontaktperson på Preem kan också hjälpa dig att komma igång. 

Ordermottagning

Tjänsteförfrågan